Ouderportaal Social Schools

Wij vinden ouderbetrokkenheid erg belangrijk, goede communicatie is dan ook een must. Wij werken met het ouderportaal van Social Schools. Social Schools is hét communicatiemiddel van CBS De Brug, de community is bestemd voor ouders en teamleden. De communicatie (social community) vindt plaats in een beveiligde en afgesloten omgeving. Als ouder bent u lid van de hoofdgroep (CBS De Brug) en van de groep van uw kind(eren).

Via Social Schools wordt u op de hoogte gehouden van de groepsactiviteiten en 1x per maand verschijnt er een nieuwsbrief met algemene schoolzaken.

U kunt per mail of per app op de hoogte gehouden worden over nieuwe berichten. Via de knop ‘inloggen social schools’ kunt u een account aanmaken. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Linda Mansveld (linda.mansveld@spco.nl).

Inloggen Social Schools